Rodopi Advendurun
  Δευτέρα, 24 Ιουλίου 2017  03:41

Ψηφοφορία
Εκφράζει νέα αντίληψη αγώνων trail ο ROUT ?



LATEST:
Ελληνικά English

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ RODOPI CHALLENGE 50 MILES 2017

 

1. ΓΕΝΙΚΑ : Το Rodopi Challenge (ROC) αποτελεί έναν «εισαγωγικό» αγώνα ultra trail, μήκους 50 μιλίων, που διοργανώνεται από τη μη κερδοσκοπική εταιρεία “Rodopi Ultra Trail” στην οροσειρά της Ροδόπης, κάθε άνοιξη. Ο αγώνας έχει μήκος 82 χιλιόμετρα και συνολική θετική υψομετρική διαφορά (D+) τα 4300 μέτρα. Η διαδρομή είναι τύπου "out-and-back" πάνω σε ίχνος 41 χιλιομέτρων, το οποίο αποτελεί και τμήμα της διαδρομής του ROUT (Rodopi Advendurun 100 miles). Ο Αγώνας ξεκινά από το Δασικό Χωριό του Ερύμανθου, στη Χαιντού κι αφού φτάσει στη Ζαρκαδιά μετά από 41Κ, κάνει μεταβολή και επιστρέφει και πάλι στο Δασικό Χωριό πάνω από την ίδια διαδρομή.

2. ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ : Ο αγώνας έχει στόχο να εισαγάγει τους αθλητές που παίρνουν μέρος, στο πνεύμα και τη φιλοσοφία της μοναχικότητας που εκφράζει το κεντρικό αγωνιστικό γεγονός της διοργάνωσης, ο Rodopi Advendurun 100 miles (ROUT). Αποτελεί ένα εισαγωγικό γεγονός στον ROUT και γι αυτόν ακριβώς το λόγο ακολουθεί τη λογική και τα χαρακτηριστικά του. Η γέννηση του ROC ανέκυψε από την ανάγκη δημιουργίας ενός ενδιάμεσου (μεταβατικού) επιπέδου στους μαραθώνιους αγώνες βουνού και στον 100 miler ROUT, προκειμένου να γεφυρωθεί το χάσμα των δύο αυτών κατηγοριών αγώνων. Χάρη στον ROC, πλήθος αθλητών μπορεί να οδηγηθεί ομαλά προς τους αγώνες ultra trail.

3. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ : Η συμμετοχή επιτρέπεται σε άνδρες και γυναίκες, με ηλικία μεγαλύτερη των 20 ετών και μέχρι την ηλικία των 70, βάσει κριτηρίου συμμετοχής.

4. ΚΡΙΤΗΡΙΟ : Κριτήριο συμμετοχής στον αγώνα, αποτελεί ένας αγώνας ορεινού τρεξίματος 35Κ τουλάχιστον ή και εγκατάλειψη στο 40Κ τουλάχιστον, αγώνα που να υπερβαίνει τα 50Κ. Ο αγώνας-κριτήριο θα πρέπει να έχει πραγματοποιηθεί μετά την  1/1/2015 και μέχρι την ημέρα υποβολής της αίτησης.

5. ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ : Οι κατηγορίες στις οποίες κατανέμονται οι αθλητές του αγώνα, είναι κοινές για τα δύο φύλα και είναι οι εξής: α) Μ1/W1=20-39 ετών, β) Μ2/W2=40-49 ετών, γ) M3/W3=50-59 ετών, δ) M4/W4=60-70 ετών.

6. ΠΛΗΘΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ : Ο μέγιστος αριθμός αγωνιζομένων είναι 300. Οι αιτήσεις συμμετοχής που θα υποβληθούν κατά την περίοδο των εγγραφών και θα πληρούν το κριτήριο συμμετοχής θα γίνουν δεκτές με σειρά προτεραιότητας (first come -first served).

7. ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ : Η υποβολή αιτήσεων συμμετοχής για το 2017 θα διαρκέσει από τo Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2016 και ώρα 20:00 μέχρι και την Κυριακή 05 Μαρτίου 2017 κι εφόσον δεν θα έχει συμπληρωθεί ο μέγιστος αριθμός (300). Δεν θα δοθεί καμία παράταση στην καταληκτική ημερομηνία.

8. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ : Το κόστος συμμετοχής για το 2017 παραμένει στα 50 ευρώ και καταβάλλεται κατά την αίτηση εγγραφής μέσω πιστωτικής κάρτας. ΠΡΟΣΟΧΗ: Επειδή η καταβολή του ποσού γίνεται άμεσα με την αίτηση εγγραφής , να πληρείται το κριτήριο συμμετοχής.

 

9. ΠΑΡΟΧΕΣ : Η διοργάνωση του αγώνα αναλαμβάνει να παράσχει στους αθλητές: γεύμα, πριν και μετά τον αγώνα, τροφοδοσία κατά τη διάρκεια του αγώνα,αναμνηστικό δώρο, ιατρική υποστήριξη και αναμνηστικό μετάλλιο στους αθλητές που θα τερματίσουν τον αγώνα.

10. ΑΚΥΡΩΣΗ : Ακύρωση συμμετοχής και επιστροφή του 50% του τιμήματος, γίνεται δεκτή μέχρι και το κλείσιμο των πληρωμών (05.03.2017)

11. ΙΑΤΡΙΚΗ ΒΕΒΑΙΩΣΗ : Η διοργάνωση δεν ζητά από τους αθλητές να προσκομίσουν ιατρική βεβαίωση. Ο κάθε αθλητής είναι υπεύθυνος για τον έλεγχο της υγείας του, μέσα από μια σειρά τακτικών εξετάσεων.

12. ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ : Η διοργάνωση αναλαμβάνει την ιατρική υποστήριξη (πρώτες βοήθειες) και την ασφάλεια των αθλητών στους σταθμούς υποστήριξης και στα Σημεία Ελέγχου. Ο τηλεφωνικός αριθμός 112 αφορά έκτακτα συμβάντα και καλό είναι οι αθλητές να μπορούν να επικοινωνήσουν σε περίπτωση ανάγκης.

13. COPYRIGHT : Η διοργάνωση έχει τα πνευματικά δικαιώματα του αγώνα αλλά και τα δικαιώματα χρήσης φωτογραφιών και βίντεο που θα παραχθούν την ημέρα του αγώνα.

14. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ : Η διοργάνωση σε συμμόρφωση προς τις αρχές προστασίας προσωπικών δεδομένων, δεν δημοσιοποιεί προσωπικά δεδομένα των αθλητών, ούτε και τα παραχωρεί σε τρίτους για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς.

15. ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΘΛΗΤΗ : Ο αριθμός αθλητή (bib) αποτελεί το μοναδικό αποδεικτικό στοιχείο εγκυρότητας ενός αθλητή κατά τη διάρκεια του αγώνα, συνεπώς όλοι όσοι αγωνίζονται είναι υποχρεωμένοι να διατηρούν αναλλοίωτο τον αριθμό αγώνα σε εμφανές σημείο πάνω τους, ώστε να είναι αναγνωρίσιμοι από οποιονδήποτε και να βοηθούν έτσι το έργο της καταγραφής τους στα σημεία ελέγχου.

16. ΕΠΙΔΟΣΗ ΑΡΙΘΜΩΝ : Η επίδοση των αριθμών των αθλητών θα γίνει την παραμονή του αγώνα, Παρασκευή 28/4, από τις 12:00 το μεσημέρι μέχρι τις 10:00 το βράδυ, καθώς επίσης και το Σάββατο 29/4 (ημέρα του αγώνα), μέχρι τις 5:30 το πρωί. Οι αριθμοί παραδίδονται μόνο στους ίδιους τους αθλητές, με την επίδειξη οποιουδήποτε στοιχείου ταυτοποίησης.

17. ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ : Λίγες μέρες πριν τον αγώνα θα σταλεί στους αθλητές μέσω e-mail αναλυτική ενημέρωση για όλες τις λεπτομέρεις του αγώνα. Επιπροσθέτως το απόγευμα της παραμονής του αγώνα στο χώρο των απονομών στις 19.00 θα απαντηθούν όλες ερωτήσεις της τελευταίας στιγμής από τους αθλητές.

18. ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ : Δεν επιβάλλεται υποχρεωτικός εξοπλισμός στους αθλητές. Οι αθλητές έχουν την υπευθυνότητα και τη σύνεση να μεταφέρουν μαζί τους τα χρειώδη για την αντιμετώπιση των βασικών αλλά και των έκτακτων αναγκών τους. Η διοργάνωση προτείνει τα εξής: αδιάβροχο μπουφάν, δοχείο υγρών, καπέλο ήλιου, αιμοστατικό, τροφή ανάγκης, φακό κεφαλής, τηλέφωνο.

19. ΠΟΙΝΕΣ : Με ακύρωση τιμωρούνται τα παρακάτω παραπτώματα: α) απώλεια σημείου ελέγχου (check point), β) απόρριψη σκουπιδιών στη διαδρομή, γ) ανάρμοστη συμπεριφορά προς τους εθελοντές ή τους συναθλητές, δ) παροχή βοήθειας εκτός σταθμών υποστήριξης, ε) συνοδεία (pacing) από πρόσωπα που δεν συμμετέχουν στον αγώνα στ) χρήση αυτοκινούμενου μέσου για οποιαδήποτε λόγο ή απόσταση

20. ΧΡΟΝΙΚΟ ΟΡΙΟ : Η εκκίνηση του αγώνα θα δοθεί στις 06.00 στο Δασικό Χωριό. Το χρονικό όριο εγκυρότητας τερματισμού του αγώνα καθορίζεται στις 18 ώρες. Εκτός το όριο τερματισμού, υπάρχουν και δύο ενδιάμεσα όρια στη μέση του αγώνα (Ζαρκαδιά Κ-41), στις 8:00 ώρες και στην Πρασινάδα 2 (Κ - 56), στις 12:00 ώρες. Έτσι, όσοι αθλητές φτάσουν στο σταθμό της Ζαρκαδιάς μετά τις 2:00 το μεσημέρι και στο σταθμό της Πρασινάδας 2 μετά τις 18:00 αποκλείονται από τη συνέχειά του. Παράταση του ορίου θα δοθεί μόνο σε σε εξαιρετικά αντίξοες καιρικές συνθήκες.Να σημειωθεί ότι ο χρόνος -πρόκριμα για τον ROUT 2017 είναι τερματισμός μέσα σε 17 ώρες. 

21. ΔΙΑΚΟΠΗ-ΑΝΑΒΟΛΗ : Διακοπή του αγώνα, προσωρινή ή και οριστική, μπορεί να δοθεί κατά την κρίση της διοργάνωσης εξαιτίας δυσμενών καιρικών συνθηκών σε οποιοδήποτε χρονικό σημείο του αγώνα.Το ίδιο μπορεί να συμβεί και κατά την εκκίνηση, η οποία μπορεί να αναβληθεί για μικρό χρονικό διάστημα και με την προοπτική της βελτίωσης των συνθηκών. Σε περίπτωση κακοκαιρίας ενδέχεται να επεκταθούν και τα χρονικά όρια του αγώνα.

22. ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ : Ένας αθλητής μπορεί να εγκαταλείψει τον αγώνα, μόνο αφού παραδώσει τον αριθμό του σε υπεύθυνους Σημείου Ελέγχου. Από τη στιγμή της παράδοσης του αριθμού και μετά, η οποία ισοδυναμεί με εγκατάλειψη, ο αθλητής έχει κάθε δικαίωμα να διαχειριστεί το χρόνο και τις δυνάμεις του όπως εκείνος ορίζει. Η ευθύνη της διοργάνωσης περιορίζεται στο να τον μεταφέρει με δικά της μέσα στο Δασικό Χωριό, εφόσον αυτός βρίσκεται : σ) στη Ζαρκαδιά, β) στην Πρασινάδα, γ) στον Λειβαδίτη.

23. ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ : Η σηματοδότηση της διαδρομής ποικίλει ανάλογα με το τμήμα της και βασίζεται κυρίως σε πινακίδες με το λογότυπο του αγώνα, κορδέλες σήμανσης και σε συνδυασμό άλλων μέσων σήμανσης. Τα πρώτα 10 και τα τελευταία 20 χιλιόμετρα θα είναι σηματοδοτημένα και με νυχτερινή (αντανακλαστική) σήμανση.

24. ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ : Στον αγώνα θα υπάρχουν 3 σταθμοί τροφοδοσίας: α) Πρασινάδα-1 (Κ-27), β) Ζαρκαδιά (Κ-41), γ) Πρασινάδα-2 (Κ-55). Στους σταθμούς θα προσφερθεί ποικιλία νωπής και μαγειρεμένης τροφής. Οι αθλητές υποχρεούνται να μεταφέρουν μαζί τους πλαστικό κύπελλο πολλαπλών χρήσεων, ώστε να τους σερβίρονται εκεί τα κάθε είδους υγρά στους σταθμούς.

25. DROP-BAG : Κάθε αθλητής δικαιούται να παραδώσει στη διοργάνωση έναν σάκο ανεφοδιασμού (drop-bag) με υλικά, εξοπλισμό και αναλώσιμα της δικής του επιλογής, ο οποίος θα μεταφερθεί στην Πρασινάδα (Κ 27 & Κ 55) με ευθύνη της διοργάνωσης. Ο σάκος μπορεί να έχει χωρητικότητα μέχρι 30 λίτρα και μπορεί να παραδοθεί στη διοργάνωση την παραμονή του αγώνα. Οι σάκοι θα επιστραφούν στο Δασικό Χωριό μέχρι το τέλος του αγώνα και πάλι με ευθύνη της διοργάνωσης.

26. ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ : Η εξωτερική υποστήριξη στους αθλητές επιτρέπεται μόνο μέσα στα όρια των σταθμών υποστήριξης (Πρασινάδα, Ζαρκαδιά).

27. ΣΗΜΕΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ : Στον αγώνα υπάρχουν 15 σημεία ελέγχου, όπου για λόγους ασφάλειας και εύρυθμης λειτουργίας του αγώνα, καταγράφονται οι αθλητές.

28. ΣΚΟΥΠΑ : Ομάδα εθελοντών ακολουθεί τον τελευταίο αθλητή της κούρσας, για λόγους ασφάλειας, έχοντας παράλληλα τη δυνατότητα να συμμετέχει στο συντονισμό παροχής βοήθειας σε πάσχοντα αθλητή, σε συνεργασία με το ιατρικό προσωπικό της διοργάνωσης.

29. ΕΠΑΘΛΑ-ΜΕΤΑΛΛΙΑ : Οι νικητές του αγώνα θα τιμηθούν με αναμνηστικά τρόπαια ενώ όλοι οι αθλητές που θα τερματίσουν τον αγώνα, θα λάβουν αναμνηστικό μετάλλιο. Θα τιμηθούν οι τρεις πρώτοι νικητές της γενικής κατάταξης,  οι τρεις πρώτες γυναίκες, ο πρώτος άνδρας και η πρώτη γυναίκα της κατηγορίας Master (άνω των 50+) και η πρώτη Ομάδα. Σημείωση: Ως Ομάδα θεωρείται αυτή της οποίας οι Αθλητές θα εχουν δηλώσει κατά την εγγραφή τους το ίδιο ακριβώς όνομα και θα αποτελείται από 4 αθλητές κατ΄ελάχιστον. Ως χρόνος ομάδας θεωρείται το άθροισμα των 4 πρώτων αθλητών της ομάδας που θα τερματίσουν τον αγώνα. 

30. ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ : Οι παρόντες κανονισμοί τελούν υπό αναθεώρηση χωρίς προειδοποίηση, όμως σε γενικές γραμμές το πνεύμα των κανονισμών παραμένει αναλλοίωτο.
 


Select Language Επιλέξτε γλώσσα

English Ελληνικά






 

Blog  Facebook  Twitter  YouTube  Instagram  LinkedIn  Pinterest  Medium  Google+  Slideshare  Rebelmouse 

Rodopi Ultra Trail © 2010 - 2017  :: Site designed and hosted by Webster